ALMI besteedt de uiterste zorg aan de kwaliteit van haar producten.

Toch kunnen er problemen optreden bij het zorgvuldig en professioneel gebruik van onze machines. In dergelijke situaties kunt u voor service en reparatie de onderstaande procedure volgen:

  • Stuur een email aan info@almi.nl voorzien van productnaam, serienummer en een duidelijke klachtomschrijving.
  • Voor een snelle afhandeling en om aanspraak te kunnen maken op garantie stuurt ALMI u een RMA-nummer.
  • Het RMA-nummer moet goed zichtbaar op de buitenkant van de verpakking staan.
  • ALMI beslist na ontvangst of er aanspraak kan worden gemaakt op garantie en neemt bij vragen contact op met
    de aanvrager.
  • Voor een reparatie buiten de garantietermijn krijgt u vooraf een prijsopgave. Er wordt wel een minimumbedrag aangehouden: als een reparatie minder dan € 100,00 exclusief BTW en exclusief verzendkosten bedraagt, dan wordt deze voor u uitgevoerd. Bij reparaties boven de € 100,– exclusief BTW en exclusief verzendkosten krijgt u een prijsopgave.
  • Indien u akkoord gaat met de prijsopgave, worden de kosten zoals opgegeven in rekening gebracht.
  • Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave, sturen wij uw zending retour en worden alleen onderzoekskosten à € 35,00 exclusief BTW en exclusief verzendkosten berekend.

Voor overige retourzendingen geldt:

  • Stuur een email aan info@almi.nl voorzien van productnaam, serienummer en een duidelijke reden van retournering.
  • Voor een snelle afhandeling stuurt ALMI u een RMA-nummer.